onsdag den 7. november 2012

Thumbs up til Billigvoks.dk!

Som jeg nævnte i mit seneste indlæg om de 14 Essie neglelakker, som jeg lige havde modtaget fra Billigvoks, så manglede der en i pakken. En skøn dæmpet lysegrøn med navnet Navigate Her.
Jeg skrev til dem med det samme og fik svaret næste dag, at de undskylde fejlen og havde sendt lakken allerede.

Det er fandeme flot!
Jeg kunne have løjet, men de tvivlede ikke, de undskyldte bare.

Ikke nok med det, så kan siden helt klart anbefales. Som jeg lige har beskrevet er der fantastisk service og deres fragt er dag-til-dag for 35 kr. Hvilken er virkeligt billigt + de betaler fragten, hvis du køber for over 500 kr.

Så har de jo også altid Essie neglelakker fra 39 - 79 kr. Så tjek det nu ud venner! (:

Skærmbillede af en lille del af deres kæmpe udvalg af Essie.

Det er så svært at modstå fristelsen: Leading Lady.

UPDATE: Lakken kom 10 minutter efter, at jeg udgav det her indlæg. Bedste service nogensinde! Læs her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!