tirsdag den 23. juli 2013

Billige Essie lakker på Ebay! Se mine valg :)

July 2013: Essie Haul - Ebay

Jeg må snart lære, at jeg ikke skal sidde på Ebay om natten. Og så slet ikke kigge efter neglelak, som har stået højt på ønskelisten i et godt stykke tid. Dog var det et fantastisk tilbud, som jeg ikke lige kunne stå for.

Venstre til højre: Essie Leading Lady, Stroke Of Brilliance og A Cut Above.

Hvis i prøver at bilde mig ind, at de kan fås til under 50 kr. stykket herhjemme. Ja, så tror jeg jer ikke. Men det kunne jeg på Ebay. Ca. 45 kr. Det er altså noget af et tilbud! De koster 100 kr. herhjemme.

I skal bare søge på "Essie Nail Polish" på Ebay, så er de første 6-7 sidder fyldt med Essie til den pris.

4 kommentarer :

  1. I love Ebay!! And Essie is so good :). I think we never learn, but hey its funn :) xoxo from Norway

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow! Thank you so much for your comment! I never had a reader from Norway before. And I think you're right.. we'll never learn :)

      Slet
  2. uhh den yderst til højre bliver du glad for! :-) den har jeg også, den er virkelig fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, jeg har set nogle virkelig lækre negledesigns på din blog med den lak :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!