søndag den 4. august 2013

Første forsøg på jelly sandwich!

Negledesign eller ej - så elsker jeg de her negle!
De er så fine og sommerlige. Godt nok er de røde/rødlige, men de er ikke hårde eller provokerende, som røde negle desværre har en lille tendens til at være.

Det er i hvert fald ikke første og sidste gang, at jeg bevæger mig ud i en jelly sandwich!

På billederne har jeg et lag af OPI Do You Think I'm Tex-Y? på, så et lag af OPI Minnie Style for til sidst at slutte af med endnu et lag af OPI Do You Think I'm Tex-Y?.

Selvfølgelig har jeg også top coat på, men det er nu kun fordi, at jeg vil have den her manicure til at holde. Jeg bruger OPI's top coat.


Her holder jeg OPI Minnie Style. En sød glimmer i gennemsigtig base. Det er hexagon/sekskantet glimmer i hvid, pink og rød. Og så fordeler glimmeret sig flot over neglen - sikke en lettelse!



På det sidste billede holder jeg så OPI Do You Think I'm Tex-y?, der er en "sorbet"-lak, som OPI kalder det. I virkeligheden er det bare en ganske normal jelly. En super lækker jelly! Den er nemlig ikke for gennemsigtig, så det tager 1000 år, hvis man hvis have en ugennemsigtig manicure.

Hvad synes du om mit første forsøg på jelly sandwich? :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!