mandag den 6. januar 2014

MUST HAVE: BH COSMETICS GALAXY CHIC PALETTE


Det er ikke en hemmelighed, at jeg elsker makeup og har en stor fasination for rummet. Derfor giver det jo sig selv, at jeg flippede fuldstændigt ud, da jeg så den her palette første gang. Det er makeup og rummet i en perfekt blanding!
I videoen kan i se en af mine yndlings youtube "makeup-guruer", der gennemgår alle farverne og viser en lille tutorial med øjenskyggerne i paletten. Det er så smukt, og det skriger forår/sommer til mig. Mine tanker er fyldt med dagdrømme om kjoler og de her øjenskygger!

Desværre har den været for dyr til at købe hjem til Danmark i en evighed - men nu er det januar, og der er udsalg! Den koster kun 70 kr. på BH cosmetics hjemmeside (link) lige nu! Shipping koster godt nok 120 kr. ca. Men det er det hele værd. Tænk lige, hvor mange øjenskygger du får for under 200 kr. - og så tænk på, hvor lidt du får herhjemme for samme pris.

Nu skal jeg bare vente i mere end en måned på, at den kommer frem.
Det gør intet - jeg er bare super glad!

Har du prøvet BH Cosmetics? Måske endda Galaxy Chic paletten?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!