mandag den 6. januar 2014

NEW IN: WET N' WILD ØJENSKYGGE PALETTE - COMFORT ZONE

For nyligt modtog jeg denne her skønhed med posten. Det er en øjenskygge palette fra Wet n' Wild med otte forskellige øjenskygger i. Jeg valgte min i farven Comfort Zone, da jeg er begyndt på de mere neutrale farver, og jeg altid har elsket grønt på øjenen.

Den er nogenlunde lige så stor som en hånd - og det er næsten umuligt at få den åbnet første gange. Det krævede en del arbejde med neglene og saksen at få det der klistermøg af. Men da jeg havde fået den åbnet, blev jeg glædeligt overrasket. De swatches jeg hurtigt lavede, virkede meget lovende!

Den kan fås hos Nelly for 60 kr. lige her.

Jeg laver nogle ordnetlige swatches og et review til jer, så snart jeg har fået leget med den!

Har du paletten? Hvad synes du om den?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!