torsdag den 30. januar 2014

NOTD: SIMPELT, TURKIST NEGLEDESIGN MED GLIMMER



På billedet har jeg to lag af Essence - That's what I mint! på. Ovenover har jeg brugt Barry M - Aqua Glitter til at lave en slags gradient. Glimmeret er i hvert fald mest koncentreret omkring neglebåndet og fader ligesom ud imod tippen. Begge lakker tørrede dejligt hurtigt!

HVORDAN GJORDE JEG?
Det er virkelig meget simpelt - og hurtigt. Du skal bare tage din neglelak og ligge en dråbe eller to tæt på neglebåndet. Så tør det overskydende lak af penslen. Nu skal du bare "trække" de to dråber lak ud over resten af lakken. Og wupti, du har nu lækre negle på ingen tid!


Normalt har jeg kun en enkelt lak på neglene, men da jeg skal til fest imorgen, ville jeg gerne gøre lidt ekstra. Jeg blev inspireret til at prøve noget helt nyt ved at kigge på den kjole, jeg har planlagt at have på imorgen. I har lige fået et sneak peak af stoffet på skørtet. Den er virkelig fin og let - men outfit, makeup, hår osv. må i vente med til lørdag!
Det er første gang, at jeg nogensinde har turkis på neglene. Jeg troede, at det ville være en virkelig grim farve, men jeg kan faktisk ret godt lide det!

Hvad synes du om det her meget simple negledesign?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Rigtig god weekend Snomme!

    Meget smukke negle du har fået lavet, som helt sikkert passer smukt til din udvalgte kjole:-)

    De bedste hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde! :D
      Neglene passede enormt godt til kjolen, men jeg fik desværre ikke rigtigt mulighed for at have den på.. :(

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!